afro?!

Okej, jag är i chocktillstånd. Kanske inte riktigt men nästan i alla fall, allvarligt talat. Pratade med Adam på msn och skickade ett par bilder från Bulgarien och han ser en bild på en kille och kallas hans hår för kryll. Jag blir fundersam eftersom hans hår inte var någonting krylligt jämfört med mitt (enligt mig inte ens krylligt alls) och frågar därför vad fasiken han tycker om mitt hår. Vad får jag inte för svar? - AFRO!
Hur fasiken kan man kalla mitt hår afro? Det är helt obegripligt. Jenny är den enda som har riktigt afro ;D Jag är bara normalt kryllig, det brukar i alla fall folk säga. Eller tjaa, de brukar i alla fall inte kalla det för afro, det är det bara Jenny som får höra!  

Jaja, ska smälta afro-kommentaren & gå och lägga mig nu tror jag. Godnatt fuckfaces!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback