ännu en dag

Sov riktigt länge idag för att vara mig, nästan till halv tolv. Skönt att sova ut riktigt länge ibland! Sen så har jag faktiskt sprungit den runda som jag skrev inatt att jag skulle göra, sprang faktiskt längre än vad jag sprungit tidigare. Wooho.
Resten av eftermiddagen har gått åt till att kolla på film med mamma.
Match Point hette den och var tydligen väldigt omtalad och fått väldigt mycket bra kritik. Men jag tycker inte att den var bra, den var dryg som fasiken. Kändes som om den varade i typ tre timmar... Det enda som gjorde att den var värd att se var att Scarlett Johansson var med i den. Kan inte förstå att mamma inte tycker att hon är söt, hon bara; "hennes läppar är så stora". Hrmf! :P

Ikväll? Vet inte än, får se får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback