äntligen färdig...

... Med allt som skulle göras! Puuh. Har verkligen gjort en massa idag känns det som, fullt upp tills nu.
Jag har först varit i skolan på spanskalektion och sen hem igen redan vid tio (åkte förresten hem med Ida som fått körkort, very nice!) bara för att vänta på att klockan skulle gå så att jag kunde åka in till stan igen. Inne i stan skulle jag käka lunch med mamma och gå lite ärenden på stan, det var mycket gott som vanligt ;) Sen handlade vi en massa på AG's och sen när vi äntligen kom hem så började mor min tjata om att jag måste städa rummet och bla bla bla så det var jag ju tvungen att göra. Bittert som fasiken, haha, men fint blev det i alla fall tillslut! Och till sist så var jag tvungen att åka in till stan igen för att fixa det som var nära att bli helt kaos med twinsens present, men som tur är p.g.a. vänliga människor så löste det sig :) Och snart, om en timme för att vara exakt, ska jag iväg igen och denna gången till Linn & Marie för att fira dom och ge dom presenterna och ha allmänt trevligt :D

Tills dess att jag ska till twinsen så ska jag bara slappa för det har jag inte hunnit med, hehe. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback