borta bra men hemma bäst?

Tveksamt.
Har haft alldeles, alldeles underbart i Sunny beach tillsammans med brudsen. Saknar redan allt där nere även om det är skönt att vara hemma på ett sätt. Vore perfekt om man kunde vara hemma en vecka & sen åkt ner dit igen och haft lika kul ännu en gång. Vill tillbaka till sinnessjukt mycket och fortsätta leva efter de 3 s:en - sola, shoppa & supa ;D Haha, det är så det ska vara & precis så det var!
Men allra mest av allt saknar jag Grabbarna Bus - vårt hem när vi inte är hemma. Det var det bästa, roligaste & det mest oförglömliga på hela resan enligt mig. Kommer aldrig, aldrig, aldrig att glömma allt som hände där & alla jag träffade. Speciellt en viss person kommer troligen aldrig att glömmas av de flesta av tjejerna på grund av flera anledningar, hehe ;)

Orkar inte skriva allt som hänt fullständigt här & nu för det skulle troligen ta hela dagen plus att inlägget skulle bli otroligt långt, det berättas nog lite i tagen här med tiden istället. Det som ni behöver veta är att jag har haft det fabulous & redan vill tillbaka. Bilder kommer då jag får tag i dem, vilket är snart hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback