busy day

Steg upp klockan nio i morse, åt frukost & cyklade in till mormor & morfar. Fixade i trädgården & hjälpte morfar i 3 timmar, duschade, mötte Nea & cyklade vidare till körskolan för att skriva in oss. Väl där fick vi en liten suprise då teorilektionerna började den dagen en halvtimme efter vi kommit dit. Så det var väl lika bra att börja då tänkte vi, så det gjorde vi. Så nu hade man äntligen kommit igång i alla fall lite med körkortet & sådär, bra jobbat Emelie!
Har i alla fall haft riktigt fullt upp idag, inte en lugn stund förrän nu. Puuh. Har i alla fall fått mycket gjort, tjänat lite pengar & därefter förlorat lite pengar :P Resten av kvällen ska det vilas och så kanske träna. Vet inte om jag vågar för jag har megaont i halsen, jobbigt värre. Nu ska jag ringa Marie för tredje gången & hoppas på att hon svarar den här gången. Hon ringde nämligen innan men jag skulle ringa upp efter jag ätit men sen när jag ringer så är det bara upptaget heeela tiden. Fy på er, familjen Svensson! :P  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback