Casanova

Såg Casanova igår med Heath Ledger i huvudrollen. Den var faktiskt bra, hade inte förväntat mig sådär jättemycket av den, men i och för sig är de flesta filmer värda att se när det är en snygg kille med ;D Har alltid haft något emot Sienna Miller som spelar mot honom i filmen, men efter att ha sett denna filmen så diggar jag henne faktiskt. Påminner hon inte lite om Naomi Watts?  
Fast Heath Ledger var inte lika snygg i varken Casanova eller i Brokeback mountain (som jag såg för några veckor sedan) som han var i En riddares historia, där är han het som fasiken! Tyvärr inte lika het i 10 orsaker att hata dig där han spelar mot Julia Stiles... Men det var i och för sig länge sedan också, så det är förlåtet.

Blev kanske ett lite rörigt inlägg, men så kan det gå. Filmen var i alla fall bra och jag har fått lite dille på Heath Ledger nu så nu ska jag gå och se färdigt En riddares historia som jag påbörjade igår eftersom det fina vädret försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback