dagens tjuvlyssnat

Tjej 20+ (till sin kompis): Det tråkiga är att jag aldrig kan berätta för honom att jag är gravid eftersom han aldrig är online på MSN.
Haha, dagens problem & bekymmer är lite annorlunda än förr ;D Förhållanden och kontakt-sätt förändras!

På tal om msn så hade jag en av de roligaste msn-konversationerna som jag någonsin har haft igår med Adam. Det började med att jag berättade om min sömngång i receptionen i Barcelona och sen så fortsatte det med vad jag skulle kunna göra i sömnen...
Adam säger:
tänk om du är på fest och sover över
Adam säger:
  sen när du vaknar ligger du ovanpå en kille
Adam säger:
  haha, som du har gått o lagt dig på! ;D
Adam säger:
jag hade blivit rädd om jag vaknade upp på någon
Adam säger:
roligt om man vaknar upp med någon på sig dock
Adam säger:
haha

Jag skrattade som fasiken här framför datorn för mig själv, haha. Vilka sinnessjuka diskussioner vi har ibland, men skoj är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback