Det var en gång...

... Ett spindelnät som det satt larver i. Detta spindelnät sprang en viss Nea in i och började skrika för att hon fick "en massa" larver på sig, det var "hur många som helst" på henne. Hon fick panik och räddaren i nöden, alltså jag, fick hjälpa till att lugna henne och ta bort "alla" de larver som jag hittade på henne. Sen var det frid och fröjd en liten stund tills vi stöter på ännu ett spindelnät som följs av ännu fler skrik och panik från Neas sida och jag får ännu en gång lugna ner henne. Detta var historien om spindelnätet, larverna och Neas larv-skräck.

(For your information Nea, så hade jag 16 stycken larver på mig när jag kom hem men inte ett ljud kom över mina läppar! ;D)

Kommentarer
Postat av: Nea

Usch, mina larver var äckligare än dina så ssch.
Fick förresten fetepanik idag när jag skulle bädda sängen och tyckte att det var en larv på mitt täcke. Tack o lov var det en vanlig tråd *puh*

2006-06-06 @ 19:56:06
Postat av: Anonym

En tråd!? Allvarligt talat Nea, du har allvarliga problem! ;D

2006-06-06 @ 20:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback