En dag i staden

Ska snart ta bussen eller cykla in till stan för att möta Lizze, ska gå lite på stan och fika :) Ska bli trevligt och så måste jag köpa lite grejer inför Bulgarien-resan som jag måste ha. Sen efter det så ska jag till mormor & morfar och fixa där, inte så överdrivet kul men det måste göras innan jag åker iväg.
Jag har ett problem nu bara... Vad ska man ta på sig? Ena sekunden är det megafint väder men sen så är det helt plötsligt kallt. Schizo-väder, haha! Plus att det mesta ska jag ha med mig till Bulgarien så de kläderna vill jag ju helst inte använda, men det ser ut som om jag måste det för det känns som om det blir lite för varmt med jeans idag :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag klarade ju mig i jeans =P Mes =P

2006-06-07 @ 14:38:40
Postat av: Emelie

Men cityshorts är ändå hetare än jeans, hrmf! ;P

2006-06-07 @ 17:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback