goodnight

twinsen

Har varit trevligt ikväll hos twinsen, åt & pratade - Trevligt värre! :) Hoppas att de blev glada för det de fick, verkade så i alla fall. Synd att jag förstörde med min tabbe bara, jobbigt värre blev det, men hoppas att det inte gjorde så megamycket i alla fall. Är lika mätt nu som jag blev hos Lizze förra helgen men det tar jag igen med en springtur imorgon, en lång sådan (för att vara mig), för att slippa så mycket skuldkänslor :P Men ni vet, när det står en skål med chips framför en kan man inte undvika att inte äta. Så imon - run bitch, run! ;D

Sleep tight, don't let the bedbugs bite.

Kommentarer
Postat av: Lisa 20 år

Trevlig blogg, men snälla vi läsare bryr oss inte om du har skuldkänslor eller inte. Det känns lite patetiskt, skriv då hellre om träningstips, om du nu är så insatt//Lisa från Gävle

2006-06-03 @ 17:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback