hemma för tillfället

Har kommit hem från en mysig dag på staden, först kubb & glassbåten med klassen. Tyvärr var inte mitt lag så lyckosamt utan vi förlorade varje gång... hrm, ja men det var trevligt som fasiken i alla fall :P Sen gick jag, Jenny & Marie in till staden för att möta Linn, Fia & Ida för att ta en fika. Christins blev stället (men för min del med en biskvi från hamrins, hehe) och där satt vi och pratade & jag lekte med kameran.
Nu är jag hemma men bara för en stund för vid tre så ska jag in till stan igen för att ta en fika med Nea, Lizze, Jenny & kanske Rua. Trevligt värre det med får jag hoppas! :) 

Lägger in bilder från dagen senare ikväll eller imorgon för fler foton ska tas både nu i eftermiddag & ikväll på uteserveringen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback