it's all gone

Jag har förlorat min inspiration här till bloggen efter resan känns det som. Jag vet inte riktigt varför men jag tror & hoppas på att den snart kommer tillbaka. Det enda som går runt i mitt huvud hur mycket kläder jag än kollar på & kändisskvaller/bilder jag läser är resan - Sunny beach, I really miss it. Men min inspiration kommer förhoppningsvis snart tillbaka, så då kommer det komma lite roligare läsning här igen. Troligen i alla fall, vad som är rolig läsning är ju faktiskt relativt individuellt. Någon kanske är helt nöjd med min nuvarande tråk-skrivning. Jaja, jag är det i alla fall inte och ska försöka bättra mig. Snart.  

Om jag är för trist så kan ni ju alltid kolla in mina olika favvo-sidor, här är 3 av dom;
tjuvlyssnat (för att det är skoj), hollywoodrag (alla är vi beroende av kändisar, i smyg iaf) & nelly (kläder, kläder, kläder). Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback