nu skiter jag i det här

Höll på att skriva ett relativt långt inlägg om denna kvällen (inlägget påbörjades 21.00) men det gick inte så bra för jag avbröts hela tiden av alla som jag pratar med på msn, så jag la ner det för kvällen och ägnar mig lite mer helhjärtat åt msn istället. Har bl a viktigt snack med Nea & ögonfrans/mascaradiskussion med Jenny. Ganska givande faktiskt, och med det så är hälften ironi för er som inte förstår ironi lika bra som jag & Jenny gör! :P Vad som mer har varit givande var samtalet med Marie, bättre sent än aldrig :)

Nej, nu är det nog. Detta inlägget har verkligen tagit lång tid, jag som skulle skriva ett fortföljningsinlägg om Asos idag. Men det får kanske bli imorgon, om det finns tid. Så länge kan ni ju checka in
Tjuvlyssnat och denna egentligen helt onödiga sida (kändisar som clowner... eeh, ja).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback