oväntad shopping

tröjatröja

Har varit i stan idag för att äta lunch med mamma, trevligt & gott som fasiken. Sen skulle vi egentligen bara inom en affär för att mamma ville men det blev liiite mer än så... Helt plötsligt var vi inom en massa affärer & jag prövade en massa kläder. Riktigt längesen jag kollade runt här i tråkiga Karlshamn men jag blev faktiskt positivt överaskad för det fanns för ovanlighetens skull en massa fint. Det slutade med att jag traskade hem efter nästan två timmar med 2 linnen, 1 par leggings & ett par öronhängen. Inte alls dåligt det med tanke på att jag skulle ligga lågt med handladet tills jag ska iväg. Men det gör inte så mycket för jag har pengar kvar ändå, som tur är! Nöjd med dagens inköp är jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback