panik

Jag får mer & mer panik och får mer & mer längtan tillbaka till Sunny Beach och Grabbarna Bus. Gick in på deras hemsida och ju mer jag kollar & läser ju mer tänker jag tillbaka på veckan som gått och hur kul vi hade det där. Det är helt sinnessjukt hur gärna jag vill dit igen, måste dit igen. Men som lite tröst så ska de ha en reunion senare nån gång och då kan jag absolut lova er att Emelie ska dit! Vart det än är för nånstans så ska jag dit, åker fasiken upp till Kiruna om det ska vara så ;P
Det är en sån stor skillnad med att festa här i tråkiga Sverige och utomlands. Det är 10 gånger så mycket roligare, går inte ens att jämföra. Varför måste jag vara här? Vill vara i Sunny beach nu!

åååh...
Här har ni deras hemsida i alla fall. Det finns några bilder på oss faktiskt från första festen vi var på, hoppas att de lägger ut bilderna från i fredes också snart. Ladies night är inte fel, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback