planer för dagen

Idag ska jag till min mormor & morfar ute på landet & mysa där. Älskar att vara där ute ibland, det är så tyst & lugnt jämfört med här (och Asarum är ändå ett riktigt dött ställe, haha). Jag hoppas bara på att vädret rättar till sig lite så det i alla fall inte regnar, för jag vill ro ut på sjön men det kan bli svårt i regn. Tyvärr. Kommer inte hem förrän imorgon nån gång igen & tills dess ska nog da Vinci koden vara utläst, förhoppningsvis! Beror på hur mycket tid jag får hos mormor & morfar ;P

Igår var jag hos Lizze på kvällen, pratade & tog det lugnt. Hur & vad vi än gör så kommer vi alltid in på det mest aktuella ämnet - Sunny beach. Det går liksom inte att undvika, varje gång vi träffas pratar vi om Sunny Beach på ett eller annat sätt. Men jag har en bra nyhet till er alla tack vare Lizze (som är ganska smart ibland): jag har äntligen laddat in mina bilder från resan, Lizze löste problemet lite. Wooho! :D Ska ladda upp ett par stycken här sen som ni kan glutta lite på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback