sista dagen

Idag är det sista dagen här hemma innan jag & brudsen åker iväg till Bulgarien och denna dagen ska faktiskt spenderas tillsammans med min söta mormor :) Vi ska äta lunch på kinarestaurangen för de har den godaste buffén enligt mig (femte fredagen i rad som jag äter där nu, hehe). Sen ska jag handla lite nödvändigt ont i stan till resan som har tagit slut och packa klart of course. Och tillsist ikväll ska jag träffa de av brudsen som inte är upptagna, vilket betyder ungefär 2 stycken av dom :P Men det blir nog najs som fasiken i vilket fall, får se vad vi hittar på & om någon restaruang har bord till oss.

Men nu ska jag i alla fall göra mig iordning inför staden... But what to wear?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback