sternö

Dagen fram tills nu har tillbringats på Sternö med Lizze & mor min. Mycket trevligt tycker jag för det blir riktigt drygt att bara vara hemma en hel dag. Fläkte gjorde vi där även om vi inte riktigt kände den fläskkotlett-känslan som man fick när man solade i Bulgarien. Har känts som om all min färg (dvs. det lilla jag hade) från Bulgarien försvunnit men nu när man solat några timmar känns det bättre igen ;) Det enda problemet som jag har är att få bort mina linjer efter brottarlinnet men det verkar fanimej omöjligt!

Resten av dagen ska gå åt till lite slappande & en springrunda. Och ikväll blir det Lizze som gäller, om det är några fler vet jag inte än. Får väl se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback