tillbaks till civilisationen

Back in business. Är precis hemkommen från mormor & morfar och halv-lantis livet. Men mysigt har det varit och da Vinci koden är faktiskt utläst (och ja, jag rekommenderar den absolut!). Har ju tyvärr inte varit så fint väder så har inte kunnat göra så mycket som jag hade velat men vi har gått lite i skogen & sett en räv, suttit nere vid sjön, läst, spelat kort & ätit en maaassa jordgubbar! Hade velat ro men det gick inte så får ta det nästa gång jag åker upp.
Har tagit en massa kort också, ett bra & roligt tidsfördriv enligt mig som älskar att ta kort. Tyvärr blev de inte så värst bra för kameran (och inte korna heller för den delen) ville inte riktigt samarbeta med mig, men några stycken fick jag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Antonio

Very nice site! Good work. http://www.sessit.port5.com

2007-02-27 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback