time to go to bed?

Jaa, det känns faktiskt så för jag är nästan halvdöd & har ont i huvudet idag igen. Bittert som fasiken. Så ska nog i alla fall gå och lägga mig om en stund och hoppas på att jag får sova ut imorgon, så får mamma och pappa fira deras bröllopsdag ifred (spetsbröllop firar de för er som är intresserade, och det betyder 13 års äktenskap).

Tidigare ikväll var jag med några av brudsen och kollade på alla balklänningar & minglade lite. En massa med folk befann sig på skolan och vi glodde in alla klänningar riktigt mycket både för att kritisera, berömma och för att få inspiration tills nästa år då vi ska gå där. Det fanns en del fina klänningar men ingen wow , några "helt okej på henne" och en massa fula. Så kan det gå, själv känner jag redan lite press & ångest inför den kvällen... Men det löser nog sig, troligen i alla fall :P Godnatt!

update (22.24):
Fortfarande här, såklart. Jag kan inte hålla saker som jag säger angående datorn. Hehe, fråga min mamma, hon flippar lite titt som tätt. Ville bara säga det och även att dagens låt är Basshunter - jag älskar dig. Haha, den är söt! ;D Men nu bär det av, i alla fall bort från datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback