trötter

Kollade inte så länge på En riddares historia innan för Nea ringde och ville att jag skulle komma över och spela spel med henne & Micke. Trevligt tyckte jag och tog en snabbdusch och cyklade ner, senare kom även Fredrik. Spelade Med andra ord och lite Twister, där jag & Nea vann stort över de båda andra. Wooho! ;D
Och nu är jag riktigt trött och har ont i huvudet som fasiken. Hade ännu ett jobbigt samtal ikväll, hoppas att det är slut med sånt snart. Ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll och läsa klart min bok. Men först ska jag i alla fall se lite på X-men, eller vad den heter, som går på fyran vid nio.

Tog lite bilder innan idag sen för pappa kom och lämnade kameran till mig. Tyvärr blev det inte så bra foton för kameran jobbade sig :P


Kommentarer
Postat av: Jenny

älskar bilden på skorna! pussar

2006-06-04 @ 23:28:30
Postat av: Emelie

thank you :)

2006-06-05 @ 07:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback