två sätt

Min ena nyinhandlade tröja (den gula i förra inlägget) är väldigt bra då jag både kan ha den som tröja och som klänning med leggings under. Bra va? Det tycker jag att var jättebra & fyndigt.

Hörde förresten värsta dissen idag på Lidl, började småskratta lite sådär i smyg för mig själv. Det var några som bara pratade engelska som skulle handla öl och han i kassan blev lite konfunderad om hur gamla de egentligen var och började fråga dom. Hörde inte hela diskussionen men jag missade i alla fall inte dissen. Den ena av killarna sa "I'm twentysix" med lite förnärmelse i rösten och kassören svarar med "you look like sixteen" ;D Haha, oschysst värre för killarna då de fick springa ut i bilen & hämta sina pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback