veckans kommentarer

Under veckans gång så har vi sagt & hört en massa roligheter och vissa av dom kommer troligen aldrig att glömmas. Här är min 4 i topp:
• åh jävlar! - en kille som gick förbi oss stannade upp, tog av sig glasögonen & sa detta.
• T skulle kunna få mig så lätt - Jenny, han skulle kunna få vem som helst lätt men det är bra att du är tillgänglig ;)
• the grill is fucked up - vår servitör sa det här & jag blev överlycklig när han använde ett av mina favvo-ord ;D
• move your "kid" - och med kid menade han kudde, okej? För övrigt så var han bäst på svengelska.

Vi i vårt rum, alltså jag, Jenny & Lizze, hade även 3 stycken frågor som vi ville fråga vissa personer under veckans gång. Tyvärr var det bara en fråga som vi vågade ställa, och tur var väl kanske det... Haha.  
• vad heter du egentligen? (den frågan som vi senare faktiskt ställde)
• varför har du en piercing just där? (ställde faktiskt den frågan till hans kompis men vi fick nog inte det svaret som var korrekt, förhoppningsvis i alla fall. Haha)
• varför räckte det bara bara en hand? (fast jag hade varit mest nöjd om det inte varit någon hand alls ;D)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Varför skriver du inte bara hans namn?? Alla vet vem du menar ändå ;P Eller jag och girlsen iaf :P
Het var han iaf :D

2006-06-18 @ 17:53:05
Postat av: Emelie

Känns bättre om han får anonym, man vet aldrig vilka som läser. Det viktiga är att ni vet & fattar ;)

2006-06-18 @ 17:57:05
Postat av: a

Jag skulle gissa på att de är Totte ni syfta på ;b har jag rätt? han är jävligt het o bra i sängen oxå för den delen ;) haha

2007-07-22 @ 01:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback