åh, en lista.

I really enjoy this, och för den delen så har jag tråkigt. Underhållande tidsfördriv för en sådan som jag. Men den tog tid att göra för det ringde mitt i allt :P

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
"The following years his troubles began. The black star"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
dataskärmen?
3. Vad var det senaste du såg på tv?
That 70's show.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
21.55 (22.02 var rätt)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n i vardagsrummet & jason mraz - I'm yours.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Powerwalkade med mammsen.
7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Inte vet jag, min blogg kanske.
8. Vad har du på dig?
Oheta träningskläder från hoppningen.  
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Ja, men den var för konstig & komplicerad för att förklara!
10. När skrattade du senast?
Kommer inte ihåg. Vet bara att jag log som fasiken när jag träffade Jenny utan tandställning :P
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor, pappas lergubbar och diverse onödigt skit.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Njaa, kanske han som alltid sjunger & spelar luftgitarr för sig själv på stan ;D Han är rolig.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
I like it. Frågan är om det är lika kul att läsa.
14. Vilken var den senaste film du såg?
Halva "Bad Company", inte haft tid att se klart den.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En jävla massa! Ekonomisk skulle jag också vara, spara är alltid bra.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag ser alltid en svart, suddig prick i mitt högeröga när jag kollar på nåt ljust som t ex snö & himlen.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Göra världen jämnställd oavsett etnisk tillhörighet, religion eller kön. Alla människor skulle alltså få ha samma möjligheter. Varför ska Bill Gates få sitta med onaturligt mycket pengar?
18. Tycker du om att dansa?
oh ja, i alla fall på party ;)
19. George Bush?
usch & fy.
20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Troligen, ja. Ibland vill jag bara bort, men är samtidigt hemmakär.
21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Hey fuckface!". Vore kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback