at home again

Puuh, fullt upp hela dagen fastän vi var lediga hela eftermiddagen. Först var det då skola som gällde med spanskaprov och senare redovisningen av vår "sandlådeannons" (för övrigt så var Alexandra mycket fyndig och kom på "sandslöst kul" ;D). Både och gick bra kändes det som, var ovanligt säker på spanskan faktiskt men bara för att jag säger det nu så kommer det inte att bli så :P
Efter skolan så åt jag kinamat med pappsen och pratade en massa, det var riktigt skönt att prata ut med honom. Sen gick vi lite på staden, jag handlade bl a en vit klocka, och sen så handlade vi en massa mat. Handlade naturgodis till ikväll, mums!

Fick förresten mvg i kursen "Barn & ungdomar som far illa", känns megabra! :) Nej, nu ska jag försöka få pappsen att spela tennis med mig och om han inte vill så blir det Veckorevyn-läsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback