basgarderob?

Men palla ha en lista på vilka kläder man borde ha i sin garderob. Jag har väl vad jag vill utan att känna att jag saknar nåt bara för att jag inte har en kashmirtröja? :P Fanns även listat vilka skor & accesoarer man borde ha, men enligt Ebba & hennes bok ska man i alla fall ha det här i kläd-väg:

2 par jeans - jorå, faktiskt fler än 2.
1 par svarta finbyxor - ja men inga jag vill använda, haha.
1 kashmirtröja - hrmf.
1 par shorts - snart 2 par t.o.m!
1 vit bomullskjorta - Japps, men tycker om min svarta mer.   
1 kavaj - oh ja, and I love it. En svart, en brun & snart en grön.
1 svart kofta - En riktigt välanvänd.
1 kofta i annan färg - vit & brun.
1 jeanskjol - men en massa andra kjolar, räknas inte de då eller? :P
2 svarta toppar - Har nästan bara svarta toppar ffs, hehe.
2 vita toppar - mjorå, nånstans i alla fall.
2 svarta linnen - jajemensan.
3 vita linnen - nej, men två & det duger bra.
1 trenchcoat - tyvärr inte.
1 vinterkappa - räknas en vanlig vinterjacka, eller vadå? :P
1 svart klänning - precis nyinhandlad skjort-klänning från Vero Moda.

Tycker att jag låg ganska bra till faktiskt, mycket bättre än vad jag trodde t.o.m. Hrm, men palla bry sig ;D Tänker inte precis springa ut på stan nu bara för att inhandla det jag "saknar", tycker att min garderob duger som den är. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback