beställa?

Man kanske ska ta och beställa lite från Nelly nu när det är 50 kronor rabatt och allt. Hrm, ja. Detta är speciellt eftertraktat:
Linnet från Frank Dandy Superwear, en favorit länge nu. Så sött + att det är brottarlinne = perfekt för mig. Eller den nya favoriten från samma märke. Ooh, så fint.
• Linnet från Redrabbit som jag ville ha i brunt, men den är tyvärr slut så om jag ska beställa så får det bli vitt. Men det är fint det också, fast jag trivs inte så där värst mycket i vitt.
Klänningen som det är rea på från Ichi. Kostar bara 199:- nu.
• Ni har säkert hört mig tjata om dom innan, men de är de häftigaste trosorna som någonsin gjorts. Väntar bara på att de ska komma in igen, för just nu finns inga storlekar alls inne. Bittert.
• Och ja, fortfarande döskallelinnet från True Love. Hehe, glömmer det aldrig men nu måste jag vänta på att de ska få in storlekar igen. Svart eller vitt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback