bio igen!

Ska på bio ikväll med mammsen, ska se Brokeback Mountain (men bl a den söte Heath Ledger & den inte så söte Jake Gyllenhaal). Hoppas att den är bra som fasiken, den både vann & var nominerad till mycket på årets Oscargala. Kul att de två spelar gay tycker jag, hehe.
Senast jag var på bio var med brudsen på Ice Age 2 för några veckor sedan, och den var ju extremt bra & rolig ;D Ska i alla fall käka naturgodis som ska inhandlas på Hemköp, för de har det bästa!

Är på lite bättre humör nu, powerwalken gjorde sitt tror jag allt. Gick i 70 minuter, det var skönt som fasiken. Det är ju så vårigt & fint ute :) Tänkte faktiskt att jag skulle ta tag i mitt samhällsuppsats om barnarbete med, vet inte när det ska vara inlämnat ens men det är lika bra att börja!
Pratade med Marie med som pratade med vår engelskalärare, Per-Ola, och han sa att det var okej och att jag typ fick kompletera med nån annan uppsats eller nåt men inte göra om. Jaja, blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback