bloggare

Har tänkt på det här med bloggar & bloggare. Det är egentligen ganska konstigt att man kan bli "beroende" av att kolla vad någon annan skriver om sitt liv och tycka att det är intressant & kul. Men det är precis vad det är. Jag har ca 10 bloggar som jag läser regelbundet och 3 av dom måste jag läsa (!). I'm a freak I know, but I have a good time and that's the only thing that matters. Det känns nästan som om man känner de vars bloggar man läser fast de inte har en aning om vem du är.
Som idag t ex sitter jag i skolan, slår upp en ny tidning som heter Piraja som jag aldrig läst eller sett innan. När jag bläddrat några sidor ser jag en av mina favorit-bloggare
Ida som visar sig vara moderedaktör för den här tidningen. Jag blev typ helt till mig som om det var någon jag kände och tyckte att det var jättehäftigt att hon var där. Som det kan gå alltså.

Vet inte vem eller vilka som läser min blogg, men antar & tror att det är folk som jag känner. Men vad vet jag, det kanske är nån anonym där ute också ;P Fast i vilket fall så är alla väldigt dåliga på att kommentera, så kommentera mera ffs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback