Costume Institute Benefit Gala

Vad det än är för gala och vad den egentligen har för mening vet jag inte, men galaklänningar är alltid lika kul att titta på. Här är några & vad jag tyckte om dem:

Charlize Theron - Graciös som vanligt, fast denna klänning var inte fullt så fin som de hon brukar ha får jag nog allt säga. Tokdiggar däremot färgen! Frisyren var även den lite konstig, men häftig.
Sara Jessica Parker - Va fan har hon på sig egentligen? Det är inte för ofta man ser någon som henne komma men en sådan dundermiss till klänning, hon brukar ändå ha standard.
Drew Barrymore - Lite udda klänning, men helt okej. Det ser nästan ut som om det som inte är svart är hennes hud.
Jennifer Lopez - Stilren & fin, samtidigt som den är lite speciell. Hennes man däremot tycker jag kunde varit lite stilren han med och i alla fall knäppt skjortan riktigt! :P
Eva Mendes & Amanda Peet - Ingen av dem lyckades den här gången va?
Kate Moss - Körde på svart och det funkade. Är dock lite skeptisk till henne byxor, vad är det för material egentligen?
Jessica Alba - Klassisk & enkel, hon är precis lika söt som vanligt.
Lindsay Lohan - Har haft finare, men den är absolut fin och helt okej. Det räcker ju med att hon ler lite och inte en jävel tänker på klänningen, haha.
Scarlett Johansson - Okej, klänningen var då inte den bästa men vem bryr sig när det är hon? Hennes sminkning var enormt häftig men saknar däremot hennes blonda hår (som hon var tvungen att färga brunt för hennes nya film).
Victoria Beckham - Välmatchat som jag gillar, men kanske t.o.m lite väl mycket. Ser bara rött; röda skor, röd klänning, rött i halsbandet/öronhängena, rött läppstift... Det enda som saknades var rödmålade naglar.
Mary-Kate & Ashley Ohlsen - De är båda lite creepy tycker jag.
Rosario Dawson - Ingen aning om vem hon är, men hennes klänning var speciell! Tycker att rosetten var riktigt gullig.

(Om bilderna är jättestora så klicka på bilden en gång så blir de i normalt format)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback