dagens bravader

• Skulle lära mig dricka kaffe. Misslyckades. Älskar lukten av kaffe men smaken är inte fullt så nice, tyvärr. Men tar upp mitt försök någon annan dag igen var det tänkt, kanske lyckas dricka lite mer då. Dels var det inte för fabulous att dricka med soyamjölk i, för det var ingen vacker syn.
• Försökte lyssna på Lordi och deras Hard rock hallelujah. Tänkte att jag var tvungen att i alla fall lära mig att kunna lyssna på den om jag nu tvingas till det någon gång. Kan nämligen tänka mig att den kommer att dyka upp på en hel del partyn framöver. Själv håller jag mig till att tokdigga rumänien, ryssland & danmarks bidrag - mycket bättre.
• Jag har suttit vid datorn ovanligt lite, men det är faktiskt främst blogg.se fel. Det har ju inte velat fungera idag, sorgligt men sant. Så det blev till att kolla på mammas dåliga & danska program Krönikan, eller va fasiken det heter. Men det var värt besväret för hon masserade mig samtidigt, hehe.
• Var inne på Thai idag för första gången sedan i höstas, fortfarande bitter på han den dära men maten lockade för mycket idag eftersom Kina-restaurangen är stängd på måndagar. Men det gick bra för han var inte där, bara den andra snälla tjejen. Hon är typ världens sötaste, och den icke-svensktalande kocken världens schysstaste.

Jag är ganska cool trots allt. Mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback