dear god

Förlåt mig, ty jag har syndat. Jag skulle gå & lägga mig, jag vet, men det är Nea & Jenny som håller kvar mig på msn. Låt dem brinna i helvetet i all evighet, mohaha ;) Jag & Jenny har sjuka msn-samtal, totalskumma! Samtal om vår "gamle vän" Bob och hans blivande modellkarriär, sinnessjuka fis:are är vad vi är ;D Och Nea försöker trissa mig till att träna, va fan är det för polare då? Usch & fy Nea, tänk om jag halv-dör eller nåt :P

När jag ändå satt här (Nea är slö på att svara) så kollade jag in mina kändis-sidor. Hittade
Paris Hilton med ful klänning och Lindsay Lohan söt som vanligt. Och så har Geri Halliwell fått barn (eeh, visste inte ens att hon var gravid) som ska heta Bluebell Madonna. Jaha, "okej".

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bob rules! Och du jag har hittat värsta tröjan på din väldigt fina sajt www.asos.com och dessutom massa skor. tack för den =D.

2006-05-25 @ 15:23:46
Postat av: Emelie

wiee, du kommenterade som du sa! :D Jag vet, Asos är bäst :P

2006-05-25 @ 16:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback