Denna dag

Har faktiskt varit en händelserik dag för att vara en måndag. Gick bara till elva idag och sen så drog jag vidare till mormor & morfar. Där blidde det lunch, prat & gräsklippning :) Sen kom man hem och nördade lite här och inväntade tacopaj, underbart gott!
Nu så nördar jag lite till i väntan på att Sis & Kenty ska bli klara med vad det än är de gör, för vi ska spela tennis. Jag ska utklassa dom totalt, mohaha.

Var ute och gick igårkväll vid 9-10 tiden, megaskönt ute då. Gick inte så långt men när jag nästan var hemma så träffar jag på en söt tant som hade problem med cykel-låset. Så jag fick hjälpa henne med att låsa cykeln, snäll som jag är. Den stackarn hade försökt att låsa den i tio minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback