dubbelt upp

Vem av två kändisar sitter plagget bäst på? (klicka på bilden för att se i större version)

 
Nicky Hilton & Tori Spelling - Självklart val enligt mig, absolut mycket bättre på Nicky. Tori's bröst är inte för snygga för den delen, hela outfiten är mycket sötare på Nicky.

 
Mandy Moore & Selma Blair - Tycker inte att den färgen på klänningen som Selma har är lika fin som den svarta. Den ser mycket tantigare ut på Selma, medan den bara ser fin & fräsh ut på Mandy.

 
Nicole Richie & Lindsay Lohan - Svårt val, båda är söta i denna blommiga skapelse och den sitter inte mer eller mindre bra på någon av dom.

 
Jessica Alba & Inés Sastre - Får faktiskt lite besviket säga att jag tycker att klänningen sitter mycket bättre på den okända (iaf för mig) kändisen Inés. Hon fyller ut den mycket bättre helt enkelt, den ser lite skum ut på Jessica vid brösten tycker jag.

bilderna är hittade på People.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback