Eurovision

Det verkar som om jag är den enda som inte tycker illa om Carola. Inte för att jag älskar henne men hon är en väldigt bra artist med otrolig röst. Det enda jag irriterar mig på vad gäller henne är hennes snack om gud, jesus & frälsning hela tiden. Men jag kommer i alla fall att heja & hoppas på henne ikväll tillsammans med Nea, Emilija & godis. Och jag är glad att hon har bytt ut den helbåa klädseln till något mycket bättre. Go carola!

Det är i och för sig drygt att kolla på hela Eurovison Song Contest, för den varar så länge och man känner inte igen några andra av de som sjunger än Sveriges bidrag. Men att halvtitta på det och endast vara helkoncentrerad då det är Carola som sjunger och när de delar ut poängen & presenterar vinnaren funkar bra. Kommer ihåg då Charlotte Perrelli (dåvarande Nilsson) vann med "take me to your heaven", det var skoj och det är ändå en häftig känsla när Sverige vinner tycker jag.
Jaja, får väl ladda lite inför kvällen nu och lyssna på "invincible", whoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback