friday night fever?

Njaa, kanske inte men friday night är det i alla fall. Men på sjukhuset sa de faktiskt att man kunde få feber av vaccinationen, så det kunde faktiskt ha varit sant :P Och vad har hänt denna kväll då? Först gjorde jag mig världens godaste laxsallad och kollade in Den gröna milen och läste Solo. Sen fortsatte kvällen med Rampfeber, inte för att jag precis följt det eller nåt men finaler är ändå alltid trevligt. Magnus Hedman är så söt när han sjunger "all night long", aaw, och Tina Thörner är cool som fasiken! Sen började min favorit Hey Baberiba och det skrattades det till med glass & smält choklad (min & Linns favorit!). Roligt & gott ;D

Och nu har jag precis pratat lite i telefon med Linn. Träffade henne lite snabbt på Ica innan när jag handlade, men det var fullt med folk och alla tre kassorna var öppna så hon var nog lite stressad :P Sen har jag pratat med Fia på msn också, och en liten snabbis med Nea som tillbringat dagen på Ullared. Fy farao vad orättvist, jag vill väl med till Ullared!

Vad händer nu? Vet nicht, men den som lever får se. Troligen så ska jag kolla klart på Den gröna milen eller sova, svårt val ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback