god morgon

Jag är fortfarande mätt sen gårdagen. Herregud, har aldrig varit med om värre från min sida. Jag som älskar frukost är inte ens sugen på det än. Men funderar på att försöka få i mig lite nu för sen måste jag cykla in till mormor & morfar. Sitter här & kollar på Hey Baberiba-avsnitt igen, otroligt underhållande. Har laddat ner hela säsong 1 och lite av säsong 2, wünderbar.
Det var i alla fall trevligt hos Lizze igår och det bjöds på en massa gott som ni kanske förstår :P Satt & pratade och gav Lizze hennes present, hon verkade nöjd så det hoppas jag :) Hade en lång diskussion om bajs bl a, hrm ja precis... Haha.

Nähä, nu ska jag försöka äta lite och fortsätta skratta åt Hey Baberiba. Have a fabulous day!

Kommentarer
Postat av: Jenny

och du var tvungen att nämna det samtalsämnet...? =P

2006-05-27 @ 11:22:55
Postat av: Emelie

hahaha, jaa självklart ;D Det var en mkt, eeh... givande diskussion :P

2006-05-27 @ 11:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback