halvdöd

Detta har varit en riktigt slapp-dag, har känt mig typ halvdöd. Känner mig nog ungefär som Jessica Simpson gör på de här två bilderna. Har inte haft ork till någonting, inte ens träna som det var tänkt så jag får nog ta och cykla lite granna ikväll. Men just nu känns det som jag orkar nada & niente, det är t.o.m ansträngande att sitta här så ska nog dra mig tillbaka till soffan igen :P 
Snart får vi lite besök här hemma också, ska bli riktigt trevligt för det var längesen jag träffade honom. Sen ska jag plugga lite spanska & sen kanske då träna, men det återstår att se. Det lyssnas i alla fall intensivt på låtarna från igår, eller de bidrag som var bra då såklart (inga monster i mina högtalare).

Vet inte, vet inte, vet inte. Bye bye and have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback