hej & hallå

Jag har hunnit med mycket idag känns det som. Först i skolan så flippade jag lite, bl a på min historialärare... Hrmf, ja men det blidde bra tillslut i alla fall tycker jag. Sen bar det av till min söta mormor & morfar för lunch och gräsmatteklippning :P Pratade med de om allt som händer runtomkring nu och det var riktigt skönt. Mormor kom med bra och givande saker, hon är en väldigt bra mormor faktiskt. Rabarberpaj fick jag också, mums ;)
Tillsist var det present-dags till Linn & Marie och det var jag, Nea & Jenny som ordnade det. Nästan allt fixade sig efter en massa diskussioner fram och tillbaka om hur mycket pengar det var. Hehe. Hoppas att de blir nöjda & glada för det vi köpte idag, tyvärr är inte allt fixat men det fixas en annan dag & på andra ställen. Hittade ett par översnygga skor från Vagabond idag med, jag är kär. De måste bli mina, varför måste de vara så dyra?

Nu ska jag göra en sak som jag inte kan skriva på bloggen eftersom det finns risk att personen läser detta, inte så kul liksom :P Ingen suprise för twinsen då ju! Sen ska jag kanske springa en runda, måla naglarna och hämta mina cityshorts hos Fia. Jag får hoppas att kvällen blir bra utan Lost! ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback