hemma igen

Är redan hemma från skolan, otroligt najs. Slutar egentligen klockan fyra men eftersom vi håller på med uppsatsen så fick vi gå direkt och arbeta på valfri plats. Vilket passade mig perfekt eftersom jag har allt material till uppsatsen här hemma (palla dra med allt till skolan liksom) så jag hann med ettbussen hem. Så idag ska det pluggas, pluggas, pluggas...

Måste bara tillägga; Jenny tog bort sin tandställning idag, tror inte ens jag kan förstå känslan av att slippa ha en sån där sak i munnen eftersom jag inte själv har haft någon form av tandställning. Väldigt söt var hon med, men det var hon i och för sig innan också, men i alla fall ;) Och snart är det dags för Linn också, meganajs för de båda brudsen ju!

Nu ska jag plugga, lyssna på musik & kanske käka lite mocca-glass ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback