jag måste

Jag vet; jag ska, jag måste. Ska fortsätta med samhällsuppsatsen men orkar bara inte börja, jag vet att när jag börjar så flyter det på bra sen men det är så drygt att börja. Hrmf... Skrev i alla fall ganska mycket igår så är ingen panik men ändå, har ju så mycket annat nästa vecka.
Kom hem från kalaset för nån timme sen, det var väl relativt najs. Pratat märkeskläder med min 12-åriga kusin (nu tycker han att det är "coolt" men J.L. Hrm, jovisst!) och diskuterat musik med min andra 8-åriga kusin. Hehe, mycket givande... Eller inte! ;D Käkade i alla fall jordgubbar, mums.

Ska kolla på Bad Company som går på fyran senare tänkte jag. Har aldrig sett den, hoppas den är bra. Ska ringa ett par samtal också, sen var denna dagen över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback