Jävla skit

Hur dum får man vara egentligen!? Försover sig över 2 timmar när man ska ha nationellt prov. Aah, är så pissed of just nu. Jag som aldrig försover mig i vanliga måste försova mig just idag. Får prata med Per-Ola och se om och när jag kan göra provet. Han brukar ju vara relativt lugn och snäll med sånt, men jobbigt värre om jag inte ens får göra provet, det måste jag ju ffs! Äsch, får väl se... Riktigt bittert är det i alla fall. 

Ja, dagen började ju inte bra så jag undrar hur den kommer att fortsätta. Hrmf... Ska ta och powerwalka lite senare för att avreagera mig lite och sedan får det väl bli att plugga lite granna. Har en massa meningslös tid över nu liksom.
Jag kommer att vara pissed of hela dagen nu bara för detta (så ni vet liksom)! :P  

09.30 update:
Att kolla lite granna
Ola & denna killen (don't ask me why) muntrade upp mig lite. Lyssnar även på lite annan musik som får mig på lite bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Sorry emelie men man brukar inte få göra om np proven om man har missat dom :(.. Hoppas att det rä bättre nu än vad det lät som när du precis skrev att du hade missat np..

2006-05-03 @ 11:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback