just the way is it

Ska sova nu tänkte jag, om jag kan, har en massa i huvudet just nu. Kvällen har i alla fall varit trevligt, träffade Nea & Jenny (the old crew) och såg Saw 2. En av mina favoritfilmer, båda två är så genomtänkta & smarta. Gick även en runda med Nea innan, blidde inget gungande eftersom det var så blött men det får vi ta en annan dag ;) Kvällen avslutades också med ännu ett samtal med Nea, tack för att du finns där och orkar prata med mig :P 
Dagens låt(ar) blir blir Johnny Logan - hold me now & Lionel Richie - all night long.
 
Imorgon ska jag käka Kina-mat med pappsen och kanske klippa gräsmatta eftersom det inte blev gjort idag. Och på kvällen ska jag till Lizze för att fira hennes 18-årsdag med nästan alla brudsen. Tacos & annat gott, mums! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback