kvällspromenad

Har faktiskt trotsat min öroninflammation och varit ute & gått tillsammans med Linn. Men vi gick sakta så det ska nog inte vara någon fara, förhoppningsvis. Det var i alla fall väldigt trevligt och skönt att prata med Linn, det var riktigt längesen vi gick & bara pratade så länge. Tack för det Kolan! :) 
Imorgon ska jag klippa gräsmatta, joy! Sen ska jag träffa Nea också för sen ska hon vara i Göteborg hela helgen. Inte pratat med henne idag, känns lite skumt för vi har börjat snacka typ varje dag :P Så nu har jag en massa som jag ska snacka med henne om, hehe. Gunga ska vi med! :D
Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, helt underbart att vara lediga torsdag & fredag. Så ska sova ut riktigt för en gångs skull. Hoppas att jag kan sova bara, örat ställer till problem för mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback