Last night

Blev glatt överaskad igårkväll. Trodde att det skulle bli en kväll hemma själv med bara Sis & Kenty som sällskap, vilket i och för sig är trevligt men jag är inte van vid att bara vara hemma en lördagkväll. Blir enormt rastlös av sådant. Alla tjejerna var upptagna trodde jag, men så ringer Annie och börjar babbla på om allt möjligt som hon var sugen på; grillning & volleyboll bl a. Nu blev det i och för sig inget av det utan det blev film hemma hos henne med Lizze, Nicke & Heine. Trevligt värre! Kom och hämtade mig gjorde de också och det var riktigt najs för jag har aldrig åkt cabbe innan :D Även Fia & Möller var med en stund innan de drog vidare :) En tur inom glassbåten hann vi alla med också, mums!

Den film vi såg var "
Liftarens guide till galaxen". Trodde att den skulle vara megadålig men den var faktiskt bättre än jag trodde. Det som gjorde filmen var den manodepressiva roboten & valen med sin kommentar "hello ground" ;D Enormt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback