min dag i bilder


Skulle egentligen ha klippt mormor & morfars gräsmatta idag men p.g.a. det väldigt ostadiga vädret så har det varit omöjligt. Bittert, för nu måste jag göra det imorgon. Istället har jag fått besök av min morbror, hans fru och mina två kusiner. Har varit trevligt, har pratat & spelat spel med min 8-åriga kusin som fuskade en hel del ;) Jag försökte att dricka lite kaffe igen, gick halvt för jag drack i alla fall lite, och ätit världens godaste kaka.
Just nu kollar jag på gamla avsnitt av Hey Baberiba som pappsen laddat ner, otroligt kul ;D Och ikväll ska jag ju umgås med hetgeten. Kanske gunga, beror på vädret, kanske se Saw 2. Vem vet, pratas ska det i alla fall en massa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback