nada & niente

Flowers

Ska inte göra nåt ikväll blev det, hängde inte med på varken ena eller andra hållet. Pallade inte det, är på bristningsgränsen hela tiden nu. Istället så ska jag mumsa på mitt naturgodis & mammas kaka, kolla på Hey Baberiba & bara slappa. Trevligt värre det med ibland, det var riktigt längesen jag bara var hemma en fredag eller lördagkväll. Inte för att det i vanliga fall är så najs men idag så kändes det bra så.

Läste förresten Veckorevyn innan (pappa orkade bara spela en omgång tennis, den lata gubben) och den var riktigt dålig! Tidningen har i och för sig blivit sämre sen
Ebba tog över den men detta numret läste jag ut på typ 10 minuter. Hrmf... Saknar Veckorevyn som den var förut men nu så läser jag hellre Solo & Cosmopolitan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback