nytt på nellys

Var nyss inne och kikade lite på Nelly's och där fanns det en hel del nya kläder. Jobbigt värre för mig för då vill jag beställa och jag har redan en massa på Asos som jag är sugen på att klicka hem.

• Den här klänningen från Koola Anna har jag kollat på här hemma på Karl-Oskar & Kristina men inte vågat prova för jag har inte råd att köpa den. Men den är riktigt söt, skulle varit perfekt i Bulgarien. Finns även i svart, fast har redan en svart klänning så prioriterar en vit.
• Söta halterneck-linnen från Red Rabbit finns i diverse olika färger men diggade den i gult och de randiga som finns i gul/vit & brun/vit.
• Ännu en klänning, en grön som påminner om den jag har som även finns i svart. Ichi brukar lyckas med att göra fina kläder och för ett bra pris.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du glömde nämna att jag har redan har köpt Koola Anna klänningen =P Pussar

2006-05-27 @ 16:49:52
Postat av: Emelie

Gör gör för ont i mig att skriva det :P Är avundsjuk så det räcker utan att jag måste skriva det till alla läsare! Hehe.

2006-05-27 @ 17:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback