on my way

Ya running and ya running and ya running away, but ya can't run away from yourself...
Ska ut och powerwalka & springa om en stund, var några dagar sen jag sprang nu så kände för att göra det. Ska ju springa med Marie sen när hon kan så då måste jag vara het på att springa, fast i och för sig så är jag ingenting jämfört med henne. Haha, jag hatar egentligen att springa men det är bra för konditionen. Och sen så kommer man hem till Lost, trevligt värre.

Britney announces second pregnancy? Eeh, som om vi inte visste det?! :P Lite sent ute Brittan, vi andra har förstått det rätt länge. Svårt att hålla sånt hemligt som megakändis, ifall det var en nyhet.
Söt var hon i alla fall här med första barnet, Sean Preston, hos David Letterman där hon berättade ut den "stora" nyheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback