prov & kinamat

Hade nationellt prov i matte hela morgonen. Och det gick? Jadu, det är frågan det men trodde faktiskt att det skulle gå ännu sämre. Hade förväntat mig att jag skulle kunna nada & niente, men kunde faktiskt en hel del. Sen efter det har jag käkat kinamat med mammsen och det var helt underbart gott. Skulle nog kunna äta på den restaurangen varje dag för de har både kina, thai & vietnamesisk mat. Mums! Var inom staden också och köpte lite nödvändigt som t ex mascara, trosor & present till mamma.

Och till sist har jag vaccinerat mig inför Bulgarien-resan, mot typ gulsot eller nåt. Trodde att den skulle göra ont eftersom man tar den där uppe i armen, har för mig att stelkramp-sprutan gjorde ont nämligen. Men det kändes ingenting, t.o.m. mindre än de vanliga sprutorna i armvecket. Har i och för sig aldrig varit rädd eller nervös inför sprutor så det var jag inte nu heller. Började t.o.m. lipa en gång när jag var liten för att jag inte fick ta spruta när jag var hos doktorn så de tog ett blodprov på mig i alla fall ;D

Nähä, back to business. En samhällsuppsats ska bli klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback